Nog maar 7 dagen... - Reisverslag uit Magistraatwijk, Nederland van Joey Israël - WaarBenJij.nu Nog maar 7 dagen... - Reisverslag uit Magistraatwijk, Nederland van Joey Israël - WaarBenJij.nu

Nog maar 7 dagen...

Blijf op de hoogte en volg Joey

23 Mei 2014 | Nederland, Magistraatwijk

Hallo iedereen,

Over 7 dagen vlieg ik vanaf Schiphol naar Toulouse om vervolgens opgehaald en gereden te worden naar Daumazan - Sur - Arize. Ik ga daar voor 3 maanden stage lopen in het animatie team van Résidence Château Cazalères.

Na een schooljaar met ups en downs is het bijna zover. Ik mag op stage. Een heel jaar heb ik er naartoe gewerkt. Het zal raar zijn om iedereen achter te laten. Maar het word een geweldig avontuur voor mij. Alleen maar nieuwe en geweldige ervaringen. Ik kan niet wachten tot ik het vliegtuig instap.

Minimaal 1x per week zal ik een verslag typen. Zo kunnen jullie lezen wat ik allemaal meemaak en of het goed gaat met mij. Jullie horen snel van mij !

Joey Israël

• 23 Mei 2014 - 17:05

Marnix:

Nog 7 dagen, en dan rust..... Of toch niet? Het zal ook voor ons even vreemd zijn. Wij wensen je ongelooflijk veel plezier en een leerzame tijd. Gelukkig zien wij elkaar op 12 juli als wij te gast zijn in Daumazan-sur-Arise.

Je vader

• 23 Mei 2014 - 17:25

Opa:

We gaan dit volgen

• 23 Mei 2014 - 17:49

Oma Smulders:

Mooi gemaakt hoor. Kan best begrijpen dat het een hele nieuwe ervaring zal zijn.
    Wel fijn dat we zo kontakt met je kunnen houden en zien/horen hoe het met je gaat
    Oma

• 23 Mei 2014 - 18:18

Tobias :

Succes!

• 23 Mei 2014 - 18:25

Suzanne :

Heel veel succes Joey !! You can do it !!!!

Hallo joey,

We gaan je heel erg missen, we hopen allemaal dat alles goed verloopt. Er zijn dit jaar nog maar 2 vliegtuig crashes geweest, dus geen paniek. Ook in het verkeer gebeuren er veel ongelukken. Dus pas op bij het oversteken. We hopen dat je de kindertjes gaat vermaken. En ze veel plezier meegeeft. En geef ze iets lekkers ( snoepjes dan he ).. Dus doe je best en we houden van je.. We hopen je dan ook weer snel te zien na de vakantie en willen graag op de hoogte blijven. Dus graag ook in het vliegtuig hoe hoog het was.

• 30 Mei 2014 - 14:49

Hallo Joey,

Vandaag is D-Day. Je gaat voor het eerst op reis, dat betekend veel seks en een hoop zuipen. Daarom hebben we voor jou een paar tips:

Tip 1 : Drink je glas zo snel mogelijk leeg. Het beste in 1 keer achter over. Bij voorkeur is een drinkhelm ook een aanrader.

Tip 2: Eet zo min mogelijk zodat de alcohol eerder word opgenomen.

Tip 3: De kater komt later. Dus blijf gewoon drinken dan heb je ook geen kater.

Tip 4: Gebruik geen condoom, dat bespaard geld en je krijgt kinderbijslag.

Tip 5: Nooit wassen voor de seks, je moet wel je territorium blijven afbakenen.

Tip 6: Hoe ze eruit ziet maakt niet uit, als het maar ademt.

Dit waren de tips van de Oempaloempas nu kan je met een goed en veilig gevoel op vakantie.