Eerste dagen in Daumazan - Reisverslag uit Daumazan-sur-Arize, Frankrijk van Joey Israël - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Daumazan - Reisverslag uit Daumazan-sur-Arize, Frankrijk van Joey Israël - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Daumazan

Blijf op de hoogte en volg Joey

01 Juni 2014 | Frankrijk, Daumazan-sur-Arize

Hallo iedereen,

Donderdag 30 mei om 13:30 ben ik geland in Toulouse. Daar ben ik opgehaald door de directeur van het park en zijn we samen naar het park gereden, wat ongeveer een uur duurde.

De eerste 2 weken werk ik van dinsdag tot zaterdag als klus jongen om alles klaar te maken voor de drukte. Vandaag, zondag 1 juni ben ik vrij. Ik heb lekker uitgeslapen, een rondje in de 20 graden zon rond het park en een filmpje gekeken.

Het park is prachtig, de omgeving is fantastisch en natuurrijk. Mijn collega's zijn leuke, gezellige mensen waar je goed mee kunt lachen. Ik heb het hier naar mijn zin. Jullie lezen snel weer van mij !

Groetjes,

Joey

  • 01 Juni 2014 - 16:58

    Marnix:

    Blij dat je het naar je zin hebt en je rustig kan voorbereiden op de topdrukte. Blijf genieten

  • 01 Juni 2014 - 17:03

    Superheld Ocmer:

    Ik zie je snel en welke film heb je gekeken

  • 01 Juni 2014 - 19:40

    Opa:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebtdaar.nu kan je je goed oriënteren voor de grote drukte begint.net van Remco nog wat foto's van je gezien en gehoord dat je nog een rondje gefietst hebt.geniet er van .tot wederhoren.opa

  • 01 Juni 2014 - 19:42

    Oma:


    Leuk dat we je zo kunnen volgen. Van klusjes doen steek je ook best weer wat van op hoor.
    Gehoord dat het daar prachtig is en dat je al lekker een fietstocht heb gemaakt.
    Blijf genieten hè.







  • 02 Juni 2014 - 00:04

    Angelique:

    Kan je wennen voor de drukte begint, geniet er ook van maar dat doe je wel!

  • 02 Juni 2014 - 22:46

    Peter:

    Hey Joey, leuk om je avontuur zo te kunnen volgen. Geniet er van en ik blijf je volgen. Groeten, Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Daumazan-sur-Arize

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2014

Over de helft

27 Juni 2014

De eerste maand

16 Juni 2014

Het Franse leven

01 Juni 2014

Eerste dagen in Daumazan

23 Mei 2014

Nog maar 7 dagen...
Joey

Actief sinds 20 Mei 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 4501

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

20 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: