De eerste maand - Reisverslag uit Daumazan-sur-Arize, Frankrijk van Joey Israël - WaarBenJij.nu De eerste maand - Reisverslag uit Daumazan-sur-Arize, Frankrijk van Joey Israël - WaarBenJij.nu

De eerste maand

Blijf op de hoogte en volg Joey

27 Juni 2014 | Frankrijk, Daumazan-sur-Arize

Hallo iedereen,

Ik ben nu een maand op Chateau Cazalères. Missen jullie mij al een beetje?

Vanaf morgen begint officieel het hoogseizoen en begint het eerste officiële animatie programma en het eerste themaweek. Ik heb binnen 4 dagen tijd 18 dansjes geleerd en ze gaan goed. Ik heb een Cazalères Verkenningstocht gemaakt en uitgewerkt zodat de kinderen kennis kunnen maken met het park. Kortom, laat de kinderen maar komen!

De afgelopen 2 dagen heeft het veel geregend en gedonderd. Dit kwam over uit de Pyreneeën. Gelukkig is het nu weer heerlijk weer, zo rond de 30 graden.

Hoe is het met jullie allemaal?

Groeten,

Joey Israël

  • 27 Juni 2014 - 14:10

    Marnix:

    Hallo Joey,

    Het gaat hier fantastisch, de 30 graden halen we alleen als je de ochtend en middag temperatuur bij elkaar optelt. Over twee weken zien we je dus dansend de verkenningstocht doen? Reserveer voor mij maar een plaatsje aan het zwembad (in de buurt van een bar) want als ik moet gaan dansen kun je beter een plaatsje reserveren in het dichtsbijzijnde ziekenhuis.....

    Dans ze, geniet en tot over twee weken (en een paar uur...)

    Pa

  • 27 Juni 2014 - 20:23

    Opa:

    Fijn dat het nu echt gaat beginnen met je animatie team.die dans pasjes zien we nog wel eens.Hier gaat het goed.redelijk weer.die foto's waren leuk.Stond je overigens wel leuk.groetjes uit middelburg❤️❤️

  • 27 Juni 2014 - 20:24

    Oma:


    Hoi Joey,

    Eindelijk het begin van het echte seizoen voor de animatie.

    Het gaat je vast lukken om met de kindertjes plezier te maken in hun vakantie.

    Leuk dat je zo'n verkenningstocht heb uitgewerkt. Knap hoor en heel veel succes met alles.

    Geniet er goed van en natuurlijk van het mooie weer.

    Oma


  • 28 Juni 2014 - 19:21

    Remco:

    Ik hoop je snel te zien Joey de clown

  • 03 Juli 2014 - 15:07

    Angelique :

    Ik ben benieuwd naar die danspasjes, binnenkort zal ik ze zien!
    Fijn dat het goed gaat en tot gauw, hier gaat alles goed hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Daumazan-sur-Arize

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2014

Over de helft

27 Juni 2014

De eerste maand

16 Juni 2014

Het Franse leven

01 Juni 2014

Eerste dagen in Daumazan

23 Mei 2014

Nog maar 7 dagen...
Joey

Actief sinds 20 Mei 2014
Verslag gelezen: 703
Totaal aantal bezoekers 4498

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

20 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: